Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

"Είναι κάτι πρωινά" ~ Ιωάννα Κρανίτη

Είναι κάτι πρωινά
που με μεγάλη δυσκολία
βρίσκω τον δρόμο μου.
Λίγο ακόμα, παρακαλάει η νύχτα μου

- τον αποχωρισμό δεν τον αντέχει -

και τι να δώσω
που μια γουλιά καφέ δε φτάνει για το φως
και πως να μ' αντέξω
που αντί να φεύγω
στρώνω τις τσακίσεις στα σεντόνια.
Η πρώτη μου μάχη το κρεβάτι μου,
ο πρώτος μου αγώνας
το στρώσιμό του.
Κάπου γίνεται πόλεμος
η τηλεόραση ανοιχτή
οι αντοχές παραδομένες.
Κάποιοι μιλούν για χρήματα που δεν έχουν
και κάποιοι άλλοι για κάτι που είχαν κι έχασαν.
Πού είναι οι άνθρωποι;
σπαράζει ένας διόλου συμπαθής καλοντυμένος κύριος,
θα' πρεπε όλοι να είναι στον δρόμο.
Με κοιτώ, ίσα που προλαβαίνω.
Τι με κοιτάς; 
φωνάζω απ' τον καθρέφτη,
το κρεβάτι το έστρωσες..;



Φωτογραφία : Νάσια Δεληγιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου